Lenticular

Mivel elég maximalista vagyok és igen sok ötletem van, sokat szenvedek.Hiszen elképzelek dolgokat, és csak akkor érem el a célomat, ha megis tudom azokat valósítani. Azonban itt félúton nincs igazi eredmény,csak akkor van esélyem az eredményességre, ha végig megyek a teljesösvényen.Azonban ennél is cifrább kicsit … Continue readingLenticular

Lightbox Diptychon

A diptychonok kapcsán, körülbelül egy éven keresztül csakvázlatokat készítettem, inspirációkat kerestem, ötleteketgyűjtöttem és vetettem fel. Idővel egyre inkább tisztult a koncepció, kiket, hol, hogyanfotózhatok. Először, egy meghatározó kiindulási pontvonzásában kerültem vissza közvetlenül a gyökereimhez,szülővárosomba, Balassagyarmatra. Családtagjaimat és gyerekkorom olyan meghatározószemélyeit kerestem fel, akik ma is … Continue readingLightbox Diptychon

Look into the corner

Engem igazán érdekel a dimenziók közti határmezsgye,a 2 és fél dimenziónak is nevezett anamorfózis világa,valamint az, hogy hogyan lehet aktív befogadókatgenerálni passzív nézőkből. A nézőpontok keresése, megismerése és az arra valóösztönzés pedig nem csak művészi hitvallásom egyikalappillére, hanem a mindennapok valóságához valóviszonyom alapköve is.

Fotószobrok

Sokszor érzem úgy, hogy egy-egy bemutatott munkámigazából csak egy lehetséges út kezdetét jelenti,a lehetőség felvillantását, bizonyítékát. Bár mindigkeresem a módot arra, hogy egy-egy irányt, megoldástteljes egészében kibontsak, feldolgozzak, letisztítsak,az idő múltával lassan be kell látnom, hogy számomranem ez a feladat. A befejezettségre való törekvés ugyanfontos, … Continue readingFotószobrok

Kétutas

A kétutas képeket eredményező eljárás révén kétfélemegjelenési forma adódik, az egyik forma a megszokottsíkfelület, amely felszabdaltnak mutat két arcot, de azegyes arcrészletek sokszor érintkeznek, folytatólagosnakhatnak az egymásmellé rendezettség által. A másik megjelenési forma az anamorfózissá válásukáltal jön létre. Ekkor a kép tovább dimenzionálódik.A két nézőpont, … Continue readingKétutas